keskiviikko 17. huhtikuuta 2019

10 viikkoa takana, MITÄ?!

Hellurei,

nyt olisi sitten viimeinen postaus!
10 viikkoa alkaa olemaan takana ja työt on tältä erää tehty.
Sain todella hyvät arvostelut työpaikalta ja olen erittäin tyytyväinen!

Tosiaan viimeiset viikot olen kyllä ollut varsinaisessa hyötykäytössä lähtöni takia ja olen tehnyt rankkoja päiviä sekä järjestänyt sitä sun tätä.
Onneksi Andrea on nyt antanut minun lomailla muutaman päivän ennen lähtöä.
Huomenna olisi sitten lähtö kotiin! Kyytii saapuu klo 17:00, mutta Suomessa olen vasta perjantaina klo 13:00...Eli pitkä yö tulossa.. :D
Mitään ihmeellisempää ei ole tapahtunut, rannalla lokoilua ja tuliaisten hankintaa.

Voisin vielä listata työn plussat ja miinukset!

+Sain työskennellä ulkona
+Työkaverini olivat mukavia
+Pääsin harjoittamaan kielitaitoa
+Minusta tuli itsevarmempi puhuja
+Sain uusia ystäviä
+Sain toteuttaa itseäni, esimerkiksi tanssimalla
+Sain syödä hotellilla

-Työ-ajat ( 10:30-13:00, 15:00-16:00, 20:00-23:00)
-Työ-matkat (2,5km suunta x 4)


So, Bye Bye Corralejo! See you again!
Kiitos kaikille, ketkä ovat jaksaneet seurailla blogia! :)

Tiia




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti